le.

snön smälter bort, för det är plusgrader mest hela tiden.
varför kan det inte vara soligt och plusgrader istället för
regnigt, mulet och plusgrader? snön smälter ju lika bra
ändå. typiska tråkiga jäkla vårväder. hej mars.
det är svårt att vara okej när vädret är allt annat än okej
och det är svårt att inte frysa när det är råkallt ute. det
känns som att..
jag vet inte riktigt, men det känns så tråkigt allting.
& så saknar jag fredrik.

skolan i dag var tråkig förutom att vi hade mer interesanta saker
att focusera våra blickar på. tillomed Jennie såg sugen ut och det är
rätt skönt att dom första åsikterna (till något bra) kom från mitt håll.
jag får mest ont av att höra hur fel jag hanterade situationen, men
kanske va det meningen så.

vad jag har lärt mig:
vi gör själva våra val
även om andra påverkar
hur valet kommer att se ut.

igår hade jag flashbacks hela kvällen och inpå natten.
en del av mig vill tillbaka,
en del vill framåt,
och en del av mig vill bara stanna här,
men just nu vill jag mest tillbaka.

punkt.
på torsdag åker jag till stockholm & på torsdag träffar jag min syster.
det är endå tillsammans med min syster som allt blir helt annorlunda,
det är endå tillsammans med min syster jag på riktigt våga skratta
utan att ens verka fånig. & det är nog endå bara min syster som
egentligen förstår allt.  
trotts att hon alltid kommer vara prinsessan och trotts att jag alltid
kommer vara bortbytingen, så finns det inget som passar så bra ihop.
honey, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0