misery.

ett byte för att vaka. (varför blir det aldrig min tur?)
orkar inte starta en konversation.
håller mig helst utanför alla bestämelser
& diskussioner men kan inte förneka att jag
helst av allt vill sitta med. jag vågar inte fråga.

hej torsdag.
jag borde vara i skolan, jag borde förstå min fysik.
istället har jag rivit ut mina gadrober ljugit för mamma
att jag har sovmorgon. jag orkar inte befinna mig i
folksamlingar & så är jag rädd för eva borg.
verkligen ingen lust att springa omkring i en ring, dansa 
och tänka på hur underbar kärleksveckan har varit.
jag känner inte för att leva upp till mina krav och jag
tänker inte gåiväg någonstans om jag inte blir tvingad.

& förlåt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0