ohhhhhhh.

bara för att jag steg upp en timme tidigare än vanligt. dvs. tre timmar o 15 min innan
först lektionstid, så har vi självklart ingen första timma i dag. man borde kanske bli glad.
men det gjorde mig fruktansvärt sur. jag är trött & förtvivlad och längtar tills fredag.

i dag är sista dagen att påverka resultatet till morgondagens
matte C nationella. jag tror inte att jag är i närheten av att ha
pluggat tillräckligt, ändå vet jag inte vad jag behöver plugga på.
jag tänker iaf infinna mig i närheten av min mattebok hela dagen.

hasse kollade på mig med obehagliga blickar i dag.
jag vet inte vad jonas skrev till honom i lördags och
jag vet inte om hasse är tillräckligt smart för att utnyttja
hitta.se. (oh) nu ska jag ha svenska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0