stockholm-fredagskväll.

jag är betydligt mer på g än förra fredagen vi
förberede oss för nattliv i stockholm.
vi dricker drinkar med paraply och allmänt
softar. jocke ska ha slips och jag har sängt
ute doggen. jag tycker inte om doggen och
jag tror att jag trotts allt redan är lite mer åt
det onyktra tillståndet.

jag är nervös för hur man ska beté sig.
som sagt, jag kan inte riktigt med det
där med lyxigheter och fina restaurager.

oh! nu kom doggen in.
jag tycker verkligen inte om doggen.
och kostigt nog tyckler han verkligen om mig!
värst är när han hoppar på mig bakifrån i sängen
och gör konstiga rörelser. och jag kan inte göra
annat än att skratta med familjen som tycker att vi
2 har skapat sån fin relation.
JAG SKA ALDRIG SKAFFA HUND!

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0