stureplan-lördag.

vad rubriken tyder på är att sanna har valt uteställe i kväll.
vi kommer att befinna oss på stureplan och affärsmen
med lockande blickar är något jag inte förstår mig på.

vi sitter barnvakt. eller sanna sitter barnvakt, jag fungerar mest som
den där man kan ropa på är man behöver hjälp.
för tillfället är mina uppdrag att städa köket,
städa vid tv:n.
jag slapp iaf gå ut med dogge.
jag har lyckats få mitt hår att stå,
jag har lyckats få i mig en halv flaska
vin & sanna har inte ens börjat.

det finns 2 människor av det manliga könet
i rummet brevis som är lika gammal som jag.
de är skygga och vågrar kappt visa sig,
jag fattar inte..

angående ett annat inlägg om affärsmen så är det
missförståelse. eller nått. jag vet inte. jag tyar inte.

i morgon ska jag iaf träffa fredrik!
två veckor är alldeles för lång tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0