sun.

hej fredag.
jag känner inget sug efter att jobba och tror inte att
jag kommer orka komma upp på panik-stress-nivån
i dag utan felsteg och utan misstag. jag är slut sen i går.

det är vårmarknad. och trotts att det är fruktansvert tråkigt så älskar jag den.
jag får sån pirrkännsla i magen som man fick när man va liten, det var riktigt
nära att jag investerade i en heliumballong, men det blev en silverpickadoll.

jag har fått klagomål över minstavning. men det är inget jag rår för.
svenska stavningen är inte min staka sida, inte engelskan eller för
den delen. men jag antar att det som med alla andra mina fel är inte
så mycket att göra åt. låt bli mig eller acceptera. .

& så hade jag sparat som utkast en inlägg me dbilder.
allt försvann och jag får inte tillbaka det. sånnt är tråkigt.
och jag kommer inte hinna med en repris.

det har dessutom kommit vitsippor.
i går stod det i smålanningen om en
dam som upptäckte de första. dom hade
fel det var faktiskt jag, bara det att jag
inte skickade in mig. det gäller kanske att
ta chansen endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0