won´t.

en och en halv timma webb-design kvar. dessutom  två timmar janssons blommor.
jag vill bara hem!

mitt hår har blivit fruktansvärt.
totalt tappat sin volym. jag tror
nästan att jag hade föredragit
det electriska. men jag hade
antagligen sagt tvärtom då..
jag behöver klipptid fredag!

egentligen borde jag sätta igång med mitt sista stora
(skol) projekt. det var det här jag hade sett fram emot
att göra. det var det här jag redan hade planerat färdigt,
byggt upp i en mindmap och haft en färdig bild av.
och så får jag inte ens lite göra som jag vill.
dom får ju skylla sig själva att man inte tänker prestera
sitt bästa när man inte få komma med någonting själv.
jag ska!
jag ska!
jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0