yesterday!

sanna har varit hemma i helgen. fredrik har varit hemma i helgen.
det vill säga jag har haft det underbart bra. bara det att jag ser
fram emot de två kommande veckorna lika lite som jag ser fram
emot onsdag. jag ligger i min säng med min katt
som hårar ner mina rena lakan
och tänker på allt jag borde göra och på allt som skrämmer mig
jag sysselsätter mig med att försöka skjuta undan tankarna när de kommer
men problemet är att de alltid kommer smygande och växer till en stor grej
som fastnar i huvudet och skriker i hela mig. dramatiskt men det är så det är.
böckerna ligger och skriker på mig på min stol och jag undviker dom alltför bra.
kan inte nån snälla ta mig i kragen och tvinga mig att börja läsa.

uu  yyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0