12/5-2007 FÖRFEST FRIDA,EMELIE.

18.11
image208 
woho!

18.21
NU SKA VI ÅKA MC! 

18.55
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
emelie fixar sitt hår och jag har allmänt damp!




18.15
frida har valt kvälls out-fit emelie rotar i hela fridas gadrob
det gör mig smått irriterad men endå..


  
image217

19.39
snart kommer pontus och robin.
 & rooooobin kom! (en stund)


image223

emelie öppnas sin vin flaska nu.
vodka eller vin
vodka eller vin
(snacka om töntigt inlägg!!)
men vaddå?

21.16
robin är här, pontus är här.
vi orkar inte uppdatera några bilder.
ja är full och du är full och jag älskar faktiskr dig. vad folk än säger!!

21.51
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
emelir har inte pirsat sin läpp
& jag har inte pircat min kind.
varför kan det inte alltid vara så här.
& varför avarar du inte mina mess.
FILLLLAAA!!!!!!!! varför är du inte med!!!!!!

22.36
sista inlägget antar jag
emelie är ute med robon
jafg råkade hamna i ett rum ensam med pontus...
vad det meningeg!!!!!!?
NEJ!!
ibland blir det inte som man tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0