agreement.

hej.

i dag är det fredag i kväll blir det fest.
i morgon är det lördag i morgon blir det fest.
(förra helgen sa jag att jag skulle lägga av.)
(jag & emelie ger varandra dåliga vanor.)

det är o-menat att alkohol ska medtagas i
kväll. jag har redan packat ner för två.
(gör det mig till en dålig människa.)

min engelska redovisning är avklarad & min svenska redovisning är avklarad.
såhär i efterhand skäms jag lite över mina prestationer men överlag va jag inte
sämre än någon annan. jag  förstår inte hur det ska gå för (oss) i  framtiden &
jag ser inte hur vi ska kunna bli bättre.



emelie har bott hos mig i veckan.
om planerna blir som tänkt stannar hon kvar i natt också.
emelie är en såndär skön person man inte det minsta
behöver anstränga sig att verka rolig, göra sig till eller
skämmas över något för. hon ser nöjd ut även om man
känner för att hålla käften tio minuter i sträck. (vilket är ovanligt.)
men endå. det är sätt skönt.

vi brukar klaga till varandra över våra problem
gråta inombords och  sucka åt att världen är
full av orättvisa och det är tur att vi kan hitta tillbaka
till varandra ibland. när alla andra tycks dra sig
från umgänge. vi brukar säga att vi aldrig skulle
bry oss om nån jävla kille, att vi aldrig skulle få
ångest på kvällarna över sne-steg eller svek.
ibland är det jag som faller dit & du som tårkar mina tårar.
ibland är det du som ligger där och jag som drar dåliga
skämt för att få dig att le.

vi är nog lite sånadär människor som alla egentligen borde hata.
det är okey för både dig och mig bara vi får har våra svackor iblan.
vårat måtto brukar va att aldrig banga. vi brukar aldrig banga.

vi är inte som dom.
vi blir aldrig som dom.

(i kväll ska jag vara billy.!)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0