& allting kan så lätt bli mitt fel..

det var aldrig någonting jag ville skulle behöva hända,
det var bara en tanke (fantasi) & jag trodde aldrig jag skulle
hamna i situationen. trodde aldrig jag skulle behöva ta ställning
till ett beslut. och jag han hellt inte tänka så mycket. endå vet jag
precis vad jag jag gjorde och hur jag sa. men jag tänkte aldrig på
några konskvenser. & jag hatar mig själv i kväll. (mer än vanligt.)
jag borde gjort saker såå annorlunda i dag.

& jag brukar vanligtvis aldrig hata mig själv för saker jag har gjort
& jag brukar vanligt vis aldrig ångra sånnt jag gör.
& jag brukar vanligt vis inte förneka mig själv för mig själv.
jag var bättre förr.

& jag skulle aldrig kunna berätta för någon och jag skulle aldrig
våga ens ljuga om hur någon annan gjorde det i mitt ställe.
& det finns saker jag aldrig skulle ha gjort i dag, det det finns
saker jag aldrig skulle ha tagit till mig av i dag..
endå vet jag att det är ingen jag skulle behöva ursäkta mig för
mer än mig själv.
men när saker och tankar man förtränger och trycker bort bara för
att orka le i vardags situationer kommer utan förvarning.
är det svårt att inte falla tillbaks.
& fats att jag har lovat mig själv att aldrig någonsin tillåta mig själv
uppleva en oktober-november bete jag mig lätt som en idiot.
bara det att jag tror nog att jag klarar av mer än vad jag gör.

efter en söndag som den här kommer jag att börja hata söndagar mer än vanligt.
& jag hade gärna haft den här dagen bortspolan eller o-upplevd.

förlåt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0