blowe.

lördag och jag vaknade 3 timmar försent.
eller jag blev väckt och det var rätt tur.
för jag fick panik trotts att klockan bara var halv elva.
och jag hatar när jag sover bort mina lediga timmar.

på stan med knick fika 13.
& det var rätt bra endå.
trotts att jag var något rädd
när jag cyklade hemmifrån.

det blir utgång i kväll trots allt. jag hade lite tappat hoppet. eller jag är fortfarande
lite skeptisk, men också skulle jag inte gå ner mig om jag blir kvar hemma.
jag orkar inte med mer jobbigt situationer. och det var alldeles för längesen jag
lät bli alkoholet en fred-lörd. kanske är på tiden.. men jag vill inte.

30 min jobb P-hause.
jag vill inte
jag vill inte
jag vill inte
jobba idag.
oh.



det är kul att se hur du anstränger dig för att försöka
få mig till det du troligen tror jag kommer bli. jag får
sådär behaglig innom-bords kännsla över att se dina
försök, blickar och ord. jag kommer aldrig att ta till mig
av någonting du försöker med. jag blir mest glad.
och sen kan du fortsätta med ditt snack och se hur
imponerade folk blir av att lyssna på dig. det va inte jag
som blev det vi tillsammans sa vi aldrig ville vara. tönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0