But I thought you said summer is gonna take the pain away..

Have you ever had the feeling that no one really knows what you?re all about?
And when you try to show them they all have things to do tonight, tonight?



det var väl som med allt annat. ett fånigt påhit om att saker skulle
bli lättare eller mer enkelt om man helt förnekar det ett tag.

men också som med allt annat, det kommer tillbaka.
kunde det inte bara väntat till efter helgen.
onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag
upplever jag hellst utan tårar. jag har längtat för länge.

jag hade bestämt mig i dag för att inte säga någonting till någon
om mina nuvarande resonemang. jag vet att jag har svårt att hålla
käften & jag vet att ni tycker jag är dum i huvudet. jag kan inte hjälpa det.
jag vågade endå bara påbörja det jag mest hade behövt råd eller
klarhet till, men också. det hade nog inte spelat någon större roll.
för mig är det förmycket sträven efter förståelser. & jag ger upp för lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0