emelies fel. (jag kunde inte låta bli.)

1. Vem är du? FridaEmmaPetronella.
2. Ålder: 18.
3. Personlighet: Mer konstig tror jag.
4. E-post: Yeah.
5. Stjärntecken: Oxe.
6. Jag kommer från: Ljungby.
7. Jag bor: Ett hus.
8. Mentalitet: Även nått riktigt tråkigt kan bli roligt.
9. Civilstatus: Mest förvirrad. 
10. Spel: sanning eller konserkvens.
11. Mac eller PC? PC.
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768.
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: Humor.
15. Din sämsta egenskap: Spekuleringar.
16. Husdjur: Katt, katt, katt, fisk, fisk.
17. Familj: mamma, syster, bror, bror.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Min vänstra tumme.
20. Jag sover: alldeles för lite.
21. Djur jag är lik: Hund (påstår dem.).
22. Tror du på något?: Självständighet.
23. Frisyr: Långt.
24. Hårfärg: Mörkblond.
25. Ögonfärg: Blå-gröna.
26. Längd: 177.
27. Biter du på naglarna? Ja.
28. Skostorlek: 39-40.
29. Gillar: Mamma, syster, nattliv, kläder. 
30. Ogillar: Ensamhet.
31. Favoritmat: Grillat.
32. Favoritglass: Mjukglass.
33. Favoritdessert: Glass.
34. Favoritpizza: Tycker inte om pizza.
35. Favoritdryck: Vin.
36. Gillar du godis?: Ja.
37. Isåfall vilken sort?: Lakris.
38. Min favoritdrink: Minto-chokladmjölk.
39. Min favoritfilm: Ingen speciell.
40. Min favoritdag: Lördag.
41. Min favoritklädesplagg: Svarta jeans.
42. Min favoritbok: Glöm att du har en dotter.
43. Min favoritmusik: Mando Diao.
44. Min favoritlukt: Burbery.
45. Min favoritblomma/planta? Solros.
46. Öl eller vin? Vin.
47. Liknar du en kändis? Hoppas.
48. Senast köpta skiva: Kom faktiskt inte ihåg..
49. Senast film på bio: Hm, jag är dålig på namn.
50. Bästa låten i världen: Rugby Tuesdag (speciellt en söndag.)
51. Senast lästa bok: För längesen.
52. Favoritförfattare: Karin Fossum.
53. Skriver du dagbok? Alltid.
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Alla.
56. Skulle aldrig ta på dig: Baddräckt.
57. Vad ville du bli när du var liten? Vägarbetare.
58. Blev du det? Nej, men det är inte försent än. : )
59. Brinner för: Äventyr.
60. Sportbil eller familjebil? Raggabil hellst. Annars sportbil.
61. Katt eller hund? Katt.
62. Har du nån nojja? Många.
63. Fobier? Handlederna.
64. Deppig eller glad? Upp & ner.
65. Politiskt insatt? Nej.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Haha ja.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, tillvaron kan lätt bli roligare så.
69. Känner du en mytoman? Ja.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär?: Hur vet man?
72. Hur tidigt stiger du upp? fem.
73. Är det bra eller dåligt? Helt sjukt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Just nu ingen tror jag.
75. Gillar du att slåss eller? Nej.
76. Vad har du på dig just nu? Träningskläder.
77. Vad ska du göra ikväll? Blogga.
78. När var du senast riktigt full? Lördags.
79. Är du seriös? Nej.
80. Hur många väskor äger du? Oj, många.
81. Hur många bilar har du/ din familj: En.
82. Hur många biologiska syskon har du? 3.
83. Isåfall, vad heter de? Sanna, Simon, Olle.
84. Hur många timmar sover du per natt? Aldrig lika många.
85. Vem är snyggast i världen? Slagerkungen. : )
86. Vad är du allergisk mot? Myggor.
87. Ska du duscha idag? Ja.
88. Vad är det för veckodag? Måndag.
89. Vad är det för datum idag? 7 maj 2007
90. Vad gör du nästa år? Har ånget över att sluta gymnasiet.
91. Är du likgiltig? Nej.
92. Hårdrock eller synth? Synt.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Eh. Stan?
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Ja.
96. Märkeskläder eller secondhand? Båda.
97. Hur många par skor har du? Många.
98. Är du sexuellt frustrerad? Ja.
99. Vem är snällast just nu? Mamma.
100. Var har du ont? Biseps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0