I´did it.

i dag när jag satt brevid mamma på väg hem från växjö
va det nära jag sa hur mycket det kändes som jag
älskade allt. som att allt skulle kunna ha varit som något
för längesen. vi pratade om allt, & saknade sanna ihop.
sen kom vi hem och jag insåg hur fruktansvärt jävla kallt
här är. jag har tänt ljus i hela mitt rum & man kan se
igenom akvariumet igen. men du är inte här & det känns. 

image203 image204 image206

jag vaknade med ångest. jag hatar att misslyckas med saker jag så gärna vill.
& jag hade ställt in mig på att inte klara det. jag visste att jag inte hade pluggat
tillräckligt sen förra kuggningen & jag hade haft alldeles för många fel i testen.
någonstans vet jag att jag egentligen, men i situationer av press blir jag inte
mig själv. jag satt i bussen med mina punkter av regler & mådde illa. mamma
hade gett mig lugnande piller och det brukar även hjälpa om man suger på
en banan. inget hjälpte och jag kunde faktiskt inte hålla mina händer stilla om
jag inte spännde ritigt hårt. 
iaf. jag var en timma för tidig. sysselsatt mig med att ta kort på mig själv i körkorts
maskinen x-antal gånger. sen när folk började komma in och det va dax att ta det
slutgiltiga så fick man inte välja själv och mina favoriter var raderade och jag ser
värre ut än på mitt mc-kort.
iaf jag fick min dator, skrev mitt prov på sådär 15 minuter och då va mannen bredvid
mig bara på fråga 10. panik igen & om en kuggning ska innebära slarv-fel skulle
ingen tro mig. jag satt sådär 10 minuter till och höll blicken stirrandes på "rätta"
knappen innan jag utan att ha planerat det tryckte in vänsterknappen. 10 sekunder...
GODKÄND!!!
jag fick mitt papper påskrivet sen spydde jag & så va (allt) bra igen.



jag och mamma gick på stan & jag ville ha allt i alla affärer.
vi konstaterade att vi har nog samma figur & att vi borde nog
göra någonting åt det innan jag ska ha min leopard bikini på
riktigt. uh.
vi saknade sanna, sen åkte vi hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0