I don´t know why.

jag önskar endå ibland att jag bara kunde göra som
människor säger till mig. som nu. jag borde, det låter
så lätt, men kan jag? & vill jag?

jag pratade med sanna i dag.
& jag blev faktiskt arg, hur kan
hon påstå sånnt hon inte vet
någonting om. hur kan hon veta?
jag förnekade. ändå, hon har nog rätt..

måndag & jag har varit lite som vädret.
ena stunden är det solsken och andra ösregn.
det är svårt att hålla minen när saker blir så tydliga.
sånnt jag lättar kunde förtränga för några dagar sen
men man lär sig. och jag tänker inte låta mig påverkas.
det är rätt lätt att säga.
jag beundrar ändå dem som kan umgås med folk
dem som lyckas bli omtyckta.
jag vet inte själv hur man gör..

jag har kommit fram till en del saker i dag trots allt.
förutom att jag på riktigt har lagt ner tid till Håkans hemsida
och skrivit min fysiklab nästan klar så tänker jag ändra min
inställning något. jag orkar inte med att tänka som de senaste
dagarna. jag klarar heller inte av att känna som jag kännt.
visst att jag inte kan sova om nätterna men det kunde jag inte
innan heller och jag lärde mig att koppla bort sånnt jag inte
ville påminnas om, jag kan nu också. och jag tänker göra det.

jag tänker sluta va negativ. sluta klaga.
tänker försöka iaf men klart mina svackor
kommer att komma tillbaka. men just nu vill
jag helt enkelt inte klara av det.

jag vill till sthlm & jag vill träffa sanna.
det var alldeles för längesen nu. & jag kommer inte komma upp innan
sommarlovet & hon kommer inte komma hem innan sommarlovet.
och jag tycker inte om det.
uh.

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0