lycko-rus.

jag kuggade & jag vill inte prata mer om det..

igår såg jag på riktigt fram emot att snart ha bilkörkort.
idag orkar jag inte bry mig igen. ha.
som med allt annat. jag tar över jennies fasoner.

jag bokade precis 5 dagar bolänge. Peace & Love. & nu kan hon liksom säga vad hon vill
för jag tänker hämta ut biljetterna om en timma o sen är det to late. jag är rädd för att bli
för uppspelt över det innan vi ens hunnit uppleva, det brukar bara bli fel för mig då. men
jag kan inte låta bli. jag är ensam hemma och försöker konsentrera mig på en engelska
text som tydligen var viktig inför nationella i morgon. men jag har stora problem med att
hålla mig stilla. lyssnar på gyllenetider och kommer på nya saker jag måste leka lite med
innan jag kan sitta stilla igen. (& nu menar jag inte min leklåda!)


sanna vill till karlstorp. jag vill till öland.
det blir alltid som sanna vill när hon vill något riktigt mycket. men jag har en viss
tendens att hamna i fel gäng när jag blir ensam. & jag vet att jag skulle bli ensam.

jag måste få med mig latjo människor.
men sen vill jag också till öland.
fast det kanske inte är så smart endå. för jag vill aldrig mer bli kär.
& jag vill aldrig mer älska någon & jag vill aldrig mer gå in i ett förhållande.
till viss del tycker jag inte ens att det låter tragist.
men sen, varför skulle jag bli kär i öland?
och varför kan jag inte vara ensam på karlstorp?



sen förstår jag inte varför det är du som måste få veta först.
eller. jag vet, men jag kommer aldrig att kunna förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0