noll.

14.14 har passerat och jag önskar mig alltid motstridiga
och dumdristiga saker, lyssnar på noll och undrar över
varför jag inte kan ta till mig de orden och fatta dem.

jag har inget egentligen att säga
åt någon. det är bara så jävla äckligt allting
och jag (vet inte). förlåt mamma.
men jag mår inte bra i dag.

(det har inte med dig att göra.)

jag brukar inte ha ångest på söndagar men i dag är det hemskt.
ångest över fortsatta studier, ångest över mina handlingar.
allmän ångest över livet. & jag önskar jag kunnde lova mig själv
att aldrig mer gå ut i ljungby, & jag önskar jag kunnde lova mig själv
att aldrig mer göra saker så jobbiga.

ah. jag orkar inte mer.
(jag vill inte jobba i kväll.)
men jag går faktiskt hellre dit än stannar kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0