smile.

(sveda & värk
hjärta & smärta)

mamma har två nya väninnor. ibland önskar jag att de va mina väninnor
istället för mammas. mest tycker jag om deras män. vi träffade en av dom
på sjukhuset. han pratade med mig och han har sådär mystiskt skägg.
i går va vi hemma hos den andra, han fick min e-mail och jag fick låna två
par jeans av honom. han har sånnt där mystisk leénde som mathias hade.
det är konstigt när jag möter någon utav dem för varje gång får jag den där
känslan av att egentligen vill jag också träffa någon att leva med, och skaffa
barn med. någon som är som nån av dom. det finns nog bara två.
jag kommer nog alltid att vara självständig.

du bekände du fått framtiden sänd i en dröm:
"den är blommor, sol, explosion och evig sömn"



jag har ont och ingen lust att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0