stäng din dörr, vi har nått att reda ut..

jag kollade i smyg, många gånger.
jag såg att du såg att jag kollade sen vågade jag inte kolla mer.

   

oh! en funkton jag hade glömt bort existerar. (nu härmar jag dig igen)

    

jag har kollat igenom alla årebilderna säkert tre gånger.
fastnar för samma bilder, kan nästan känna känslan.
men det är inte lika kul att kolla på dom utan dig.
ingenting blir nog egentligen lika kul utan dig. men ibland
måste man helt enkelt lära sig leva utan saker och ting.

vi har varit på tripp med te3:orna i dag. det var kul de första två timmarna
sen ville jag mest hem. hasse hade gjort upp eld i skogen och jag tvingades
ut barfota i mina leopardskor. ändå har jag börjat tycka hasse är riktigt fin.

jag har större problem med att formulera mig i ord i dag.
jag panikpluggar teori och har svårigheter med att lugna
ner mig. vilket också har resulterat i att mina naglar är
sönderbitna in till skinnet och det blöder under mina fötter
och i mitt ansikte. mamma kommer vara ond på mig i morgon.

jag har inte ens fått ur mig vad jag fick i artonårs-present.
och på tal om arton så har jag varit på pubben 4 gånger
köpt cigg en gång, snus tre gången och inte en ända jävel
frågar mig om jag kan visa legg. i dag var jag nära på att
lämna fram mitt kort bara för att bevisa.
(jag är inte som dom där små som tror att det går endå.)

iaf. 6 juni ska jag och knick se moneybrother i höganäs.
förutom det och massa pengar fick jag mest fåniga saker.
ett gult tält, spritpenna och spritkök till mina sommarplaner.
jag hade önskat mig leopard men med tanke på den gula färgen
och den svarta pennan var det menat att jag skulle skapa det själv.
jag har sådär 5 liter såpbubblor i mitt rum, med sådär 27 olika
varianter på utblåsningsfigurer. sand-slott´s-hink, alkohol,
kropps produkter, kattblock med o-matchande penna,
bad-ring, himmels-säng, och så den där lådan.. jag vet inte riktigt
vart jag ska förvara den eller hur jag ska förklara den. men 
den hade ett blandat innerhåll av samma typ. (bl.a en piska.)  
Peace & Love biljetter av syster.
& min älsklings doft av mamma.

godnatt.
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0