tomorrow.

emelie har gått och lagt sig
mina nätter med sömn känns för överskattat.
det är inte jag.

jag hade gärna suttit kvar ute på trappen några timmar till.
jag hade gärna delat några tankar till.
det måste väl finnas ett slut?

om 50 minuter är det juni. jag har längtat rätt länge.
men småsaker kan få än att ändra riktining.
det regnar ute i kväll. jag tycker inte om regn.

i morgon åker vi. ett sista samtal & nu är det helt
säkert. jag har problem med vad man ska ta på sig.
jag är rätt rädd, men på ett bra sätt.
jag tycker om att vara rädd och förväntansfull. (om det leder till något bra.)

sanna är på daté.
jag är inte avensjuk.
jag står kvar.

(& om jag sa att det var sant, skulle jag tro på mig själv då?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0