under pressure.

jag hatar hur jag stressar upp mig inför presteringar.
jag hatar att säga att jag har misslyckats & jag får inte
kugga i dag. eller klarar jag inte det nu så går det
kanske nästa vecka. (det är vad mamma försöker
intala mig iaf.) jag borde klara det. men jag gör ju det
inte lättare för mig själv genom panikångest, illamående
och skakiga händer. jag har tagit 2 alvedon, tänker ta
med min rödprickaiga kramboll
och jag måste lugna ner mig!

jag sov under en himmelsäng i natt, det känndes lite som när man var liten
jag låg likadant och kollade upp i det vita tyget. fantiserade om hur jag var
en prinsessa och jag tycker riktigt mycket om min himmelsäng.
det var nog mer menat att fungera som ett myggnät men jag kan inte låta bli
att vara töntig. jag somnade tidigare än vad jag hade förväntat mig, det känns
faktiskt endå som att jag kan allt som har med regler och lagar inom trafiken.
bara det att jag får svårt att tänka som jag borde när jag inte kan hålla fingrarna
stilla. aah.
det går nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0