vilka tror vi att vi är.

när solen vaknar vaknar jag och dagarna försvinner så fort nu.
i fredags klarade jag min engelskaredovisning,
igår läste jag ut boken hur vi ska skapa våra liv.
idag fick jag kallelse till ett tidigare än beräknat uppkörningsprov.
i morgon betalar jag min o-önskade faktura på sjuhundra kronor.
i morgon är det tio dagar kvar i skolan.
i måndags fick jag reda på fysikresultatet.
idag skrev jag klart min svenska sammanfattning.
& jag hatar redan hösten.
det gjorde vi redan då.

snart är det juni & jag älskar det!



om allt blir som planerat väntar jag på emelie på stationen på fredag vid sex.
kvart över kommer stefan, åker till h-stad. möter Staffan. (som spelar i ett band.)
det är liksom redan bestämt, men det låter fortfarande lite för bra.
vi ska inte in på B&B, vi ska bakom scenen. åka i bussen, sova på hotelet.
emelie - vilka tror vi att vi är!? (ha)

http://www.bullet.nu/

image241





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0