work.

image195jag är faktiskt sugen på att jobba i kväll.
jag vet inte varför jag är nervös och upp-
spelt. jag hoppas mest att två personer
kommer dit. (vid två olika tillfällen.)
men sen hoppas jag inte för jag vet inte
hur jag skulle sätta in mig i situationen
där jag måste prata mot min vilja.

jag fick inget leopardtält i 18-års present
däremot fick jag ett gult tält och två sprit
pennor, alltså jag tänker skapa mitt eget
leopardmönster fast jag fick problem med
att få upp tältet på mitt golv.

jag har fått en ny sak jag hela tiden minst
25 gånger om dan måste kolla in för att
inte missa något. det är rätt påfrestande,
men jag kan inte låta bli.
men vaddå?
vad gör det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0