come whatever (?)

om jag skulle få välja en sak som jag vill mest av allt just nu skulle jag inte kunna 
komma på någonting, det finns för mycket jag vill. helst spolar jag tillbaka tiden till
förra vintern förra skolåret förra allt och ändrar om, och är mindre feg (be aldrig mer om ursäkt)
lycka?
kanske jag är lycklig ändå.

det krävs så lite, man blir glad och lugn av så lite,
några snälla ord.
vissa människor bara vet hur man lyser upp andras liv.
igår fick jag en svart present av jennie, med en stor röd knapp på.

i morgon är det fredag, egentligen längtar jag inte, för helst skulle jag
bara gräva ner mig i massor med måsten och stress tills allt blir bra.
jag hade gärna stannat kvar och pratat med henrik efter matten, bett
han om ursäkt, sagt att han var bra och kanske köpt en present.
men skulle han förstå mig för det?
jag är dåligt (just nu). bara det att
jag kan & att jag är en idiot.
men vi ska göra någonting roligt i helgen, i morgon är det första
studentfesten och på lördag har billy & evich artonårsfest.
det är jobbigt att jobba och vara bakfull, men jag ska va full i helgen.



det är svårt att prata och förklara när man vet att folk inte vill förstå.
jag tror inte att jag kommer att ångra mig
eller?

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0