för att vara någonting mer än bra att ha.

jag bevisade just för mig att det går faktiskt.
inte för att jag tror att det är bra på någotvis,
tvärtom.
men det går.

jag har engagerat mig i nittitalisterna hela dagen. det är tråkigt och det känns som
att jag har tappat det där med hur man får saker man läser att stanna kvar. jag har
skrivit sida efter sida om uppväxter,  relationer, erotik och böcker. ändå känns det
som att jag har gjort den här dagen totalt meningslös. (undantag från att mormor
log med med hela ansiktet och berättade om sin mun-operation för mig.)
hon är otroligt vacker min mormor!

jag drömde konstigt i natt, vaknade och det kändes som jag redan visste.
när jag gjorde min rutinerade morgonkoll på sannasblogg hade hon som
väntat haft någonting med han att göra i natt. (hjärte-sorg.)
jag kna inte låta bli att se det komiska i det, ändå tror jag mig veta hur det
kommer sluta. och det har jag alltid trott om er.

själv drabbas jag av andlöshet och hade velat be någon hålla hårt för min
mun och mina öron.  jag brukar älska december, nu vill jag  spola fram.
jag velar i beslut, ändrar mig om åsikter, står inte fast vid någonting jag
uttrycker min i.


nano var just extremt rolig;
www.blocket.inc.se
tönt!

image403
en annan sak så skulle jag passa bäst ihop med Anders. han är tydligen
en kille med humor och självkänsla, som ville ha en självständig kvinna
att resa och umgås med. en som ja, sa tv4 i ett test. kul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0