förlåt. (det kan bli bättre!!?)

henrik har beviljat våran ledighet och det är bara 9 dagar
tills jag och jennie sitter på tåget till göteborg.

image401




jag sa att han var beroende av oberoende.
han sade att han bara undvek beroende.
det är en viss skillnad. jag är beroende av beroende,
och undviker oberoende. eller det intalar jag mig själv
när jag inte kan åstadkomma oberoende.
du borde sluta!
faller för minsta sak nu
minsta svek
minsta sneda ord .
(det är mitt eget fel.)

jag har inte pluggat speciellt mycket i dag. istället sysselsatt mig mer mer onödiga
saker och haft dörren till rummet stängt. vilket har gjort att det luktar unket är kallt &
en doft av kattpiss kan urskiljas. där ska jag sova ensam. jag vill helst inte sova inatt.

att försöka är en sak,
veta vad man försöker en annan.
tankar, försvinner långsamt
ingenstans. okey, vägval!
för några sekunder sen slog det mig,
att jag är så jävla trött på vad jag gjort mig till
vad de gjort mig till.

godnatt.



Kommentarer
Postat av: Zozo

det är så snyggt fripp!! åhjaglängtar!!!! lovely!

2007-11-15 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0