ge mig en vinterdrog.

det gick rätt bra med projektarbetsdagen i dag.
jag kom till skolan vid 9-tiden satte mig vid en dator bredvid robin och väntade på att tiden
skulle gå fort sammtidigt som jag förträngde ångesten av o-kreativitet och dåliga prestationer.
vi tog kaffe pauser, åt lunch och jag stressade upp mig för mötet med stefan fransson. (jag
tycker inte om hur han får mig orolig.) vi åkte till sholbergs, köpte mått band, åkte till hp-tronic
& limmade för att kunna visa upp tanken bakom ideén.
så visade vi vad vi hade åstakommit, dem va inte nöjda och så åkte vi hem.
bra!
vi kommer lyckas, tids nog.

i kväll kommer mamma & O hem från sthlm.
jag är spänd för jag vill ha ett paket. eller så
räcker det fint med att avundas era köp och
längta ännu mer till fredag - göteborg.

eller jag är glad bara klockan blir elva i morgon och jag lämna klassrummet
botad från svettiga händer och ehm mellan raderna. hoppas stefan är sjuk.
det hade kunnat vara vem som hellst, bara inte stefan!

kom av mig och läste,
så skrevs det samtidigt.
och shit, jag tror det är sant!



okey, jag ska testa en känsla.


ska du vara ful utombords eller innombords?
(just nu är jag ful utombords!)

F. som i felfelfel.

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie!

det finns inget som får en att känna sig så ångerfull & så dålig som den frukade stefanblicken... det är inget att leka med!

2007-11-20 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0