november.

det känns tomt i huvudet, och tungt också.
det känns orättvist, och overkligt också.
jag vill inte det här. (igen.)

söta, underbara, roliga farfar har dött och jag fick inte ens vara där.
han var vacker min farfar och ståtlig. han hade alltid någontig bra att
säga som lättade upp stämningen eller framkallade ett leénde.
det var jobbigt igår, men jobbigare idag.
det är lustigt det där. man vet inte riktigt, hur man ska hantera,
hur man ska reagera
med döden.




göteborgshelgen var underbar. 
KENT var underbar. förutom KENT sprang vi omkring på stan, satt på fik, gick på bio,
årte spårvagn och umgicks med jennies brossas ex och hennes pojkvän.
det var skönt att lämna allt ALLT bakom sig några dagar men mindre skönt att komma
hem till det här. (igen.)

image416 image418

jag hade gjort saker ganska klara för mig. tror till&med att jag lovade att jag visste att jag
inte skulle ändra mig en gång till. men jag vet att jag inte visste hur jag hade tänkt mig,
bara att jag hade tänkt mig & efter att jag haft en lång diskussion med mamma framför
brasan i dag så förstår jag lite mer. jag vet inte men jag har ändrat mig. (igen.)

slå mig, förstör nåt,  
jag överlever.

Kommentarer
Postat av: S.

Åh, jag saknar dig!

2007-11-27 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0