san.

sanna ska ut med anna i kväll, de sitter på andra sidan msn och för-festar.
jag är avensjuk!
jag vill också!
själv sitter jag hemma med mina raggsockar och kollar
på männsikors bilder & fantisera in mig själv i situationer.
det är rätt vanligt nu för tiden, men om 29 dagar fanns
sanna här på riktigt igen.

vi har spekulerat en del om hur man ska utnyttja den sista tiden.
det som kändes som en hel evight har kommit ganska nära
är det kanske läga att släppa längtan och istället passa på att njuta?
(nej.)

jag kommer inte längre vara ensam om rundor med bilen,
jag kommer inte längre vara ensam i soffan hos mormor,
jag kommer inte längre vara ensam om rundan runt stan.
det finns inget som väger upp mer än att slippa vara ensam.
jag saknar dig!






nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba imorgon också.
fast först ska jag krypa ner med papper och penna för att
skriva ett tal på fem minuter jag ska läsa upp inför folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0