"till slut fick jag ont i ögonen."

En gång lurade han mig att hans dusch låg under diskbänken. Han stängde luckan
och jag satt därinne naken bredvid en kompost. Han skrattade utanför på ett
underligt sätt man jag förstod inte varför.Det luktade äckligt och var ovanligt trångt
för att vara en dusch,tänkte jag. Jag hade en tvål i ena handen och ett kex i den
andra. Han sa att han satte på vattnet och jag kände det rinna ner på min rygg.
Jag tvålade in mig och tänkte på hur bra vi hade det vi två. Det var min första
förälskelse och vi hadevarit ihop i en vecka. Han stod naken och bredde mackor
i köket, hans könshår var rätt. Han var vacker men lite äldre och tjock. Det var
första gången för mig så jag lät han styra. Det var spännande. Vi brukade leka
en lek, korset och kullen kallade han leken. Jag låg underst och skulle vara kullen,
han låg överst med utstrckta armar och skulle vara korset. Jag fattade faktiskt
aldrig vad leken gick ut på. Jag tuggade på kexet och kunde höra hur han rörde
sig ovanför diskbänken. Vattnet var ljummet och jag förstod nog att det var han
som kissade i vasken.

Det var först långt senare jag förstod att han hade lurat mig.
Att han egentligen hade en annan dusch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0