Who is gonna hang a name on you?


imorgon, imorgon, imorgon, imorgon.
image415image413

she would never say where she came from .
yesterday don't matter 'cause it's gone
while the sun is bright ,or in the darkest night
no one knows. she comes and then she goes
.


svenska muntliga gick bra, bättre än förväntat.
jag hade inte handsvett och jag betsämde mig
i förväg för att ignorera stefans blickar och istället
spana in mer spännande männiksor.
jag fastnade, men jag pratade ändå.

det är torsdag och jag har varit hemma sen elva, utan anledning, utan att jag ens vill.
jag vet inte riktigt vad jag vill, eller jo; att någon börja bestämma saker åt mig?
jag är ingen bra människa.

jag har klistarat in mina sista kort, skickat iväg nya, läst notisar
och pratat med farfar. nu ska jag sortera kläder, packa och
fördriva tiden hemma tills klockan blir fem, sen ska jag träffa J.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0