- ljudet av ett annat hjärta.

frustration blandat med smärta.
jag önskar det inte gjorde så ont.
jag saknar en positiv känslostorm.

men det kanske också är försent,
allting kanske är försent.

jag har varit hyffsat dassig idag, fruktansvärt omotiverad redan när jag körde till
skolan en timma försent, rätt förmedveten om slutresultatet på fysikprovet innan
jag lämnade in svarhäftet. jag tycker inte om hur jag ibland (rätt ofta) i ytterst
dåliga sammanhang går från motiverad till nollställd bara sådär. jag hade inte
ångest  över att lämna in ett icke slutskrivet fysik-prov. & jag hade fula kläder.
dessutom blev jag otippat överraskad av att jag tydligen glömt eller tappat min bh
när jag körde till jobbet. jag blev till&med generad för mig själv.

Vågar jag?
mitt horoskåp två veckor frammåt ser mindre lovande ut.
jag borde stänga in mig!

image319


Hur fyller man stora tomma hål!?

värme från en hand
ihand ihand ihan.



Kommentarer
Postat av: jag.

du är så bra! så snyggt foto

2007-10-11 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0