06/10-2007

har du pojkvän/flickvän? ja.
är du kär? japp.
hur tidigt stiger du upp? 06.00
vem/vilka vet mest om dig? ingen.
gillar du att slåss eller? bara om jag får använda tillhygge.
vad har du på dig just nu? militär skjorta, palestinasjal, mc-skydd, mjukisbyxor, pyjamas. haha.
vad ska du göra ikväll? kanske harry´s, kanske fysik.
när var du senast riktigt full? sommras.
är du seriös? jag vill.
hur många biologiska syskon har du? tre.
isåfall, vad heter de? S. S. O.
hur många timmar sover du per natt? typ fyra.
vilken färg har du på håret? konstig blond.
och frisyren, hur ser den ut? permanent.
vad har du för färg på ögonen? typ grå.
vad vill du ha för färg på ögonen? hm, bruna.
vem är snyggast i världen? fredrik.
ska du duscha idag? yes.
vad är det för veckodag? lördag.
är du uppväxt i stan eller på landet? stan
har du utländska föräldrar? nejnej.
gillar du att laga mat? ja.
hur många par skor har du?  tusen.
var har du ont? höger magsida.
vem är bäst just nu? jennie.
använder du hårspray? aldrig.
favoritserie? hatar tv.
gillar du seriehjältar? ja.
killar eller tjejer? killar.
salt eller socker? salt.
gillar du ketchup? JA!
är du bra på att måla? nej.
sommar eller vinter? sommar.
vilken tid gick du upp idag? halv åtta.
vem kramade du senast? fredrik.
vem pussade du senast? fredrik.
säger du "kex" eller "chex"? kex.
vad längtar du till? sanna.
favoritalkohol? viln.
varför fyller du i detta? jag har tråkigt!
vad heter dina husdjur? boye, lillflicka, skrubbe.
hur kommer du bo till hösten? hemma.
har du körkort? ja.
hur gammal vill du vara när/om du får barn? jag ska inte ha barn.
humör just nu? less.
favoritgodis? lakrisfiskar.
sommarplaner? utlandet.
saft eller alkohol? alkohol.
hur många kuddar sover du med? två
morgon- eller nattmänniska? natt och morgon.
sparare eller slösare? jag sparar sen slösar jag sen sparar jag igen.
bästa film? hm..
kommer du ihåg din första kärlek? jaa.
älskar du henne/honom fortfarande? verkligen inte!
har du några homosexuella vänner? ja!
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? tro måste man..
ser du på kärleken som ett misstag? ibland.
bio eller promenad? promenad.
är du kittlig? ja.
rädd för insekter? det också.
det här är jag bra på? ställa till det för mig.
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? trolla!
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? var nånstans? tatuera. foten.
anser du att du är stark? som person: ja.
vad gör du om du får hicka? slutar andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0