11/10-2007

torsdag.

jag har alltid varit rätt mycket för hemligheter&bekännanden.
idag är lite speciellt, mycket speciellt kanske. jag sa precis allt
väldigt tyst till dig igår. du hörde inte, jag sa inte om det. det var
meningen.du kom aldrig med någon kommentar. det var också
meningen.

nu går jag enbart efter min egen åsikt.
-du skulle inte tycka om mig.

det är torsdag & imorgon är det helg. jag ser fram emot helgen mycket.
jag tänker syselsätta mig med att pussa på fredrik, läsa om historiska
krig, åka ut till jenni, ta kort bland löven, fika på roddys & träffa lars.
2 vecker kvar sen åker jag till sanna, jag skulle endå vilja ha 7 veckor fram i tden.

hej.



ÄLSKLING, DET ÄR EN FALSK VÄRLD VI LEVER I!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0