är jag hjärtlös och förfallen?

det var kul i går. ett tag iaf. sen gick allt åt helvete
& jag trodde aldrig att vi skulle klara av att ta oss
hem på egen hand.

jag ville spy bar, det gick inte så bra, kanske var vi för tidiga,
kaske var vi för opålitliga eller så var det helt enkelt vaktens fel.
det är löningshelg & var tjockt med människor på stureplan.
vi bestämmde cafét. det blev cafét e stund. 
sen hände lite saker som fick sanna att ligga med magifluesa
hela dan & mig hela natten. kul!

när man för en gångs skull är ute med S. så blir man sjuk.
tur att man var full iaf så man slapp bry sig om hur man
bar sig åt. ja vill inte ens skriva det här.



jag vaknade hyffsat o-sjuk. vägrade ligga kvar i sannas rum framför tvn
en hel dag. åkte ensam till söder, gick på nya gallerian, gick på second-
hand, letade efter min fotoutställning & provade skor på cheapo.
tog tunelbanan till stan köpte kaffe på 7eleven och lekte att ja bodde här.
sen köpte jag clemetiner & hyrde beck och åkte em till sanna.
  
nu ska jag sova. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0