excuse me but can I be you for a while?

det skulle kunnat handla om bara avenskjuka
men det var inte riktigt så lätt.. & jag har nog
heller inga bra råd att ge dig.

sanna va på date i kväll. en gyllensporre från östermalm.
han bjöd med henne på en resa till spanien för två.
ett kort telefonsamtal hade blivit två biljetter, lyxhotel &
en dröm. precis som jag brukade drömma det om dig.

ska det behöva handla om att ta chanser & varför lyssnar man för mycket på andra.
jag vill inte påverka.
men hur skulle man gjort i samma sitts?

jag kommer omöjligt kunna sova i natt, har redan gjort två försök.
en med böckerna i handen & en utan. så fruktansvärt trött på
realismens tråkiga författare.
skulle behöva lite fredrik:
manlig närhet och en famn att somna tätt intill.

mer oss.
mer du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0