finally.

So you live in a bubble?
So you've wasting your life?

image324


äntligen. äntligen. äntligen.
men jag lyckades aldrig hålla vad jag lovat.
efter tre timmar hade jag redan pissat två gånger,
gjort provet två gånger och grovt försökt komma
på lösningar till de uppgifter jag lämnat olösta.

det gick inte så dåligt men det gick inte jätte bra. eller jag vet inte.
nationella brukar vara svåra att känna på sig innan.
men jag mår inte dåligt av det.



jag steg upp 4 timmar för tidigt i dag.
hade en biljett på tradera jag hade tänkt vinna som
gick ut halv 5. jag vann den inte & om en timma går bussen.

för en gångs skull känns det som att jag har packat förlite.
det är inte bra med tanke på att jag ska vara där dubbelt så
länge än jag brukar. jag har 1 timma på mig. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0