hur allt doftar dig.

jag försov mig i dag, missade min morgonrunda, missade mitt morgonkaffe.
& när jag kom till skolan hade robin bestämmt sig för att ta lite extra sovmorgon
utan att informera mig. dvs jag satt och väntade i 2 timmar innan vi kunde börja.
hyggligt!
men det gjorde inget. jag satt med jonas, snackade med jonas.
han är sådär som bryr sig men sammtidigt inte bryr sig. jag tycker om det.
då kan man sagt typ allt utan större förklaringar & utan dåligt samvete.

slutat nu iaf, hp-besöket ledde bara till ytterligare förvirringar.
jag har nog slut-resultatet uppmonterat i huvudet. men hur
ska vi få till det så bra. hur ska vi få till det alls!?


idag är en sådan dag jag helst skulle spendera på ett cafe tillsammans med en kaffe
inklusive ett kalorifattigt bakverk och prata varma saker & kollat på människor i timmar.
tänkte att jag skulle ringa någon och fråga ifall de också hade lockats av samma känsla,
men den idén gick i spillo när jag upptäckte att jag har noll personer på telefonlistan
som ens skulle ge det en fundering.
på tal om telefoner så har jag börjat att hata min. slutat bry mig om var jag lagt den, slutat
svara sms:n, slutat le åt telefonsamtalen. jag skulle visst kunna leva ett telefonfritt liv. (nu)

jaja. nu ska jag dricka te och säga hejdå till jennies katt.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0