intryck med eftersmak.

man vandrar, man omkring och tänker:
SMILE LIKE YOU MEAN IT!

det var kul att se cleas i går, riktigt längesen vi satt med varsin kaffekopp i mitt rum
och snackade om sådär allt & verkligen ingenting. allt vi sa en gång förlängesen
om hur tiden det kommande året skulle se ut lever mest upp till dina ord. jag är inte den
som brukar hålla mina, fast att det alltid är jag som säger mest.
dt gör mig minst sagt ängslig för allt jag säger nu.

egtligen har du inte förändrats någonting & egenligen har nog inte jag det heller.
men det var konstigt att sitta sådär när vi snackade om första gången vi ens sa nått.
det är inte som då. & tur är väl det!

vi körde bil i skogen. konstaterade att det är rätt kul att köra bil i skogen på natten
när man kan se dimman ovanför vägen. jag körde, ändå var det jag som var rädd.

nog om cleas.
-jag äter inte abborar!



jag gick i dag på morgonen.
som vanligt stannade jag &
tog metro på vägen hem.
det var inte bara jag som stannade
& så stod vi kvar en stund innan vi
gick åt motsatta håll.
sen slog det mig att det finns faktiskt mycket få människor som ger
ett trevligt första intryck.

jag har måndags-ångest på en tordag.
imorgon kommer sanna.

jag och fredrik har gått i skogen i solen och kollat på stenar.
jag vet inte, men jag njöt av varje sekund i din närhet.
i morgon åker fredrik till öland,
på torsdag åker jag till sthlm,
& sen
& sen
& sen
& sen skulle jag gärna resonera bort mer pluggtid för annat.

& nu sitter jag här för jag fattade inte vad dom
menade när dom sa att jorden var rund
dom sa att äpplen är runda och jorden är rund.
men jag har alltid föredragit bananer rabarber
och sånt där.
jag har aldrig
gillat äpplen med skal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0