jag är bara tomma ord.

sanna har varit hemma i helgen. jag älskar det.
tanken på att hon flyttar hem igen om sådär två
månader får mig att bry mig mindra om saker
som stör. (...) bara hon är hemma kan jag nästan
se fram emot vad som helst.

jag har tagit mig sovmorgon. det är inte bra. försökte tjata mig till växjö med mamma
men hon var medveten om mitt prov och det va kanske lika bra. behöver få det gjort i
dag för att kunna koncentrera mig på matten resten av veckan.
på torsdag åker jag & jag ska befinna mig i huvudstaden sju dagar.
det ska bli kul att se sanna igen,
det ska bli kul att finnas i stockholm,
men mest glad är jag för att åka härifrån ett tag.
(jag har gjort upp nya listor.) & jag har nog bestämmt mig. om det här.

så det här är hur det känns.


image323



I NEED SOME FINE WINE! and you, you need to be nicer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0