se.

det slog mig just hur bra det är att studiedagen placerades på en onsdag.
det blev bara 2 skoldagar kvar innan helg och det känns som veckan just
har börjat. jag har gjort upp ett schema 4 veckor framöver, ringat in prov jag
ska prestera max på och strykit under de som redan är körda.
det var längesen jag hade sånhär ångest inför kommande skrivningar,
& jag anser mig själv som fruktansvärt klantig att jag inte tagit tag i saker tidigare.

det är inte så farligt när man väl kommer in i det,
jag har nog saknat mig själv som seriös i pluggandet
& i går var jag verkligen seriös.

bara det att jag omöjligt kommer att hinna få till det innan det är försent.

jag har inte så mycket att skriva egentligen.
eller jag saknar nog rätta följderna.
det var konstigt i går,
jag hade träningsverk i ryggen & somnade med fel sorts kännsla i magen.

är det verkligen det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0