sne.

jag vet inte om jag gjorde bort mig rättså mycket i dag.
axel skrattade iaf åt mina förklaringa om det "kvinnliga"
på teknikprogrammet. om att allt enligt mig inte handlade
om mopedmotorer utan att även symaskiner har en motor.
mitt syfte var aldrig att dra upp skillnaden mellan
manligt&kvinnligt (jag brukar aldrig ha några.) men jag ville
komma med exempel och kom verkligen inte på några.

magdalena gillar iaf också rosa pennnor & jag har fått en i
leopardmönster av jennie som matchar till mitt block.

projektarbete nu. jag önskar att jag hade varit mer seriöst. men jag fattar verkligen inte.
& jag fattar inte hur jag själv lyckats placera mig på samhall. fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0