för dig.

skriver raderar skriver raderar

det är verkligen ingen bra dag och jag har verkligen inget vettigt att skriva.
jag hittade mitt tanke kort som som jag fick av mamma, det kortet jag
egentligen inte ville ha, som sanna ville ha och som hon sa verkligen inte
passade in på mig. just då gjorde det faktiskt det men nu vet jag inte..

"jag väljer kärlek" - knappast!

jag har rätt så mycket ångest över att åka, rätt så mycket ångest att lämna
all skit till alla andra och rätt så mycket ångest att åka ifrån alla jag älskar.
men det stod faktiskt också "jag följer mitt hjärta" för det gör jag faktiskt i
det här, eller jag vet inte..

ah, skit samma.

F


Kommentarer
Postat av: je.

du ska åka & det kommer bli skitbra!! :)

2008-08-20 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0