det gör ondare, det är bara det..

spridda timmar; ibland en natt
eller en halv..

glöm ingenting!

jag är i en konstig period av mig själv, hoppar något fruktansvärt i humöret
kan sitta och le åt saker ena stunden för att springa in på toan och lipa andra.
kan skicka iväg tusen sms till människor jag får för mig vilja träffa för att sen
komma med dumma bortförklaringar och inte alls vilja. jag kan helt enkelt
skratta hysteriskt åt ett dåligt skämt sen sluta och inse att jag gråter. usch!

hur lärde jag mig le i förtvivlan och skratta i smärta?

jag har tagit sovmorgon idag, kom inte ihåg senast jag sov till halv tio utan
att vakna hundra gånger under natten eller hysstreiskt springa upp fyra
timmar tidigare. det var tillomed så jag körde iväg F igår när han stod färdig-
borstad i ytterdörren och bad om en sängplats. han hade iof inte gjort någon
större skada för jag hade i förväg plockat fram öronproppar och ögonbindel,
tänkte absolut inte bli störd inatt. & tack! -hoppas dagens humör blir bättre.

& jag vet att vi låtsas som ingenting. (så jag vet att du ljuger.)
men om det finns mer att komma tillbaka till, jag vet inte...

F. (ff) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0