en större saknad.

jag sov ingenting inatt, ingenting alls. det började med alla messen
sen kunde jag inte sluta tänka på dig och sen började alla andra.
det är någonting konstigt med mig när det gäller dig, ionsdags lät du
alldeles för säker vilket gjorde mig osäker och rädd, igår fick jag dig
att tveka och då mådde jag nästan ännu värre.

tänkte att jag skulle försöka sluta grubbla på
saker och enbart gå efter vad som känns rätt
för stunden. nu är jag tex sugen på ett äpple
så om femton minuter tänker jag gå till netto.

en rolig sak som hände i dag på morgonen var att min mattelärarae
som jag har varit kär i under hela gymnasiet skickade ett sms. smile!

FF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0