överallt tillsammans?

en jobbnatt kvar sen finns det en liten chans att jag är jobb-fri i en hel vecka.
hoppas!

inatt var hemskt, det är svårt att hinna vänja sig vid ett ställa när man
nästa natt ska sova på ett annat och jag kunde inte sluta inbila mig
saker om ljuden och jag kunde inte sluta med mina listor som igen
har blivit lika fåniga som innan. jag kan bara inte vara antingen eller
just nu och jag vill inte veta om sen men det är lika hemskt att undra.
2samhet? (igen.)

ja?
nej?

sanna ska snart på date och jag skulle kanske egentligen också
snart på date men jag avböjde tills imorgon, kännde mig inte riktigt
iform för date ikväll (om man nu ska kalla det date.) och jag är
dessutom hyffsat dassig idag men jag har egentligen inte heller
lust att gå en hel dag till med nervösitet och vad ska jag vara nervös
för? för jag har ju redan berättat för den långa stiliga mannen som
är något yngre än jag att jag lämnar här om två månader och att jag
vill inte va kär då. fast det är ju alltid kul med date, och man behöver
ju inte bli kär.

äh.

F. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0