för när du inte visar dig undrar jag om det är över.

dagen efter;
jag hade kysst pojken med solbrända ögon
han visste inte hur man gjorde,
inte hur man fortsatte heller.

vi va på väla i söndags. jag,mamma,sanna. det var nästan sorgligt att gå omkring
bland höstkläderna och veta att jag inte kommer få ta del av dem, jag hade förvisso
kunnat shoppa billiga sommarkläder men jag har ett sparkonto som är långtifrån
redo att åka och jag snålar hellre in på kläder än andra saker. köpte iaf sjal & skor.
jag tycker inte om hur jag lätt blir konstig i mammas & sannas sällskap, jag har
börjat får svår ångest för att lämna så länge med istället för att ta vara på tiden och
vara lycklig i sällskapet får jag ångest och blir på dåligt humör. snälla skärp mig!

söndagskväll körde jag till kiselvägen 3 och plockade upp den långa mannen med
extremt långa fötter, vi låg i min säng med nedrullade parsienner, levande ljus, frukt-
fat och film. det var rätt så fånigt också mycket trevligt men det kommer nog inte bli
mycket mer än så.. vi känner inte varandra men det kändes som vi gjorde för vi hade
tusen saker att prata om och det var kanske alldeles försent när vi igen satt i bilen.


imorgon ska jag ha picknick i parken sen ska vi till harry.


godnatt.
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0