ett enda litet ord är jag din!

jag ska inte säga att jag inte har någon tid, för tid finns
det och alla andra jobbar och jag jobbar ju egentligen
också men det känns inte och förvisso har jag ju varit
på tripp i borlänge men dagarna med mellanrum
kommer nog förbli rätt långa i sommar för jag har ingen
ro att sitta vid datorn och klisha dessutom har min dator
med ALLA mina bilder så som balen, studenten, peace
& love mfl krachat och det gör rätt ont.

eftersom att jag som sagt inte har några bilder som kan tala för hur underbart kul
det var i borlänge så blir det endast en kort kommentar. jag älskar det, jag älskar
verkligen det! omgivningen, musiken, människorna, campingen, ALLT.



och annars?
allt är rätt konstigt..
skulle jag glömma allt det där andra så hade allt varit underbart hela tiden men ser
man på helheten vill jag hellst bara gå och lägga mig under en filt och ligga kvar där
tills någon har underlättat lite saker för mig och bestämmt hur allt egentligen ska
vara.. jag kommer med nya bestämmelser hela tiden och jag förtränger, ger ångest,
drömmer mardrömmar och ler fats jag borde gråta. egentligen så fattar jag nog
ingenting för mitt i allt så är jag rätt så lycklig och rädd att de här tre månaderna ska
gå alldeles för fort. för egentligen tycker jag så mycket om nu, om jag bara kunde..

godnatt.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0