& jag vet att jag låtsas som ingenting.

jag sov inte inatt, inte alls. man hade ju kunnat tro att det va för att du inte var
där för att jag har sovit dåligt hela veckan och då har du inte varit där en enda
gång. (fast det är inte så.) jag tyckte inte om igår, inte alls. inte morgonen,
eftermiddagen eller kvällen. jag visade det rätt dåligt för jag skrattade åt
meningslösa saker, log när du kollade på mig och sa att allt är visst bra.
jag saknade min syster och jag vill ha bort "det här."

och om andra saker så bestämmde jag mig inatt och jag tänker inte ändra på
det tror jag, hoppas jag. igår var tillräckligt och någons kommentar på en msn-text
tidigare i veckan som man inte längre ser var också avgörande för jag insåg att
som det blir aldrig vi och det är som det jag vill.
men ni vet allt och att kärlek, kännslor, smärta allt sånnt sitter i hjärnan inte i hjärtat
men ni tror mig inte tror jag för jag vet sånnt de aldrig trott på och vad spelar alla
andras misstag alla andra gjort för roll för det hjälper inte mig.

men ja, jag vill! SKA!
men jag önskar också att jag var vackrare eller att du faktiskt hette något annat.



jag har ont i magen och kan inte lägga mig i solen
trots att jag borde för det är nog de sista soltimmarna
på ett tag men jag hittar inga alverdon eller treo.
du borde ringa och bjuda bort mig för jag har tråkigt!
fast snart ska vi på kalas till mormor och jag kommer
tvingas aggera diskare om inte du följer med men jag
tror faktiskt inte du kommer göra det.

ikväll ska jag på harry´s med mamma, petra och lars
och det är synd att inte sanna är med för vi ska träffa
kenny och det är aldrig lika roligt om inte sanna är med
även när vi inte träffar kenny. fast jag ser faktiskt fram
emot ikväll för jag har faktiskt stans vackraste mamma!



(jag har inte slutat älska dig!)
ismyg älskling!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0